Avatar billede llslipknotll Nybegynder
11. februar 2010 - 18:26 Der er 2 kommentarer

ctrl, shift og fn virker ikke.

hej.
jeg har det problem at når jeg holder shift nede og vil skrive et stort f fx, så skriver computeren ikke noget, men trykker jeg på caps lock og trykker f så lavet den det F stort.
altså det er som om tastaturet spærre når jeg trykker de taster nede, jeg kan heller ikke bruge fn eller ctrl, det er nemlig samme problem, jeg har win xp på en hp nx6110 bærbar.
11. februar 2010 - 18:43 #1
http://shoponline.com.sg/images/HP_Compaq_NX6110_Notebook.jpg

Er det sket pludseligt ?

Boot op i en eller anden form for DOS, for at se om det også er sådan der ?

---

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/llslipknotll (Dem der ikke er grønne) ???
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
11. februar 2010 - 19:09 #2
ved det faktisk ikke, overtog den idag, hører lige ham jeg fik den af.
bootede den op i fejlsikret dos og der virkede shift heller ikke.
gik så under biosen der stod ''skift mellem fn og shift'' det aktiveret jeg, men det gjorde ingen forskel.