Avatar billede -flow- Nybegynder
12. februar 2010 - 14:58 Der er 1 løsning

Actionscript 3.0 haj søges...

Det er en ubetalt opgave, jeg kan kun give point for det, men håber der er en venlig sjæl herinde, som er super god til actionscript 3.0 der kan hjælpe mig med et problem, jeg har med en hjemmeside jeg er ved at lave i Flash til mig selv.

Skriv til mig på mail, hvis du gerne vil hjælpe, så sender jeg filen. mulle_nus@hotmail.com

Eller hvis du kan se fejlen allerede ville det være super:

hjem_1.addEventListener(
MouseEvent.MOUSE_UP,
function(evt:MouseEvent):void {
gotoAndPlay("billede1");

ld.name = "swf/galleri.swf";
removeChild(ld);

}
);
bio_2.addEventListener(
MouseEvent.MOUSE_UP,
function(evt:MouseEvent):void {
gotoAndPlay("billede2");

ld.name = "swf/galleri.swf";
removeChild(ld);

}
);
art_3.addEventListener(
MouseEvent.MOUSE_UP,
function(evt:MouseEvent):void {
gotoAndPlay("billede3");

var ld:Loader = new Loader()
ld.load(new URLRequest("swf/galleri.swf"))
addChild(ld)

}
);
kontakt_4.addEventListener(
MouseEvent.MOUSE_UP,
function(evt:MouseEvent):void {
gotoAndPlay("billede4");

ld.name = "swf/galleri.swf";
removeChild(ld);

}
);

Jeg får fejl 1009 og fejl 2025.

Lad være med at skrive, hvordan jeg skal gøre, for jeg har googlet hvad fejlene betyder og jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte på at rette det længere, fordi jeg har prøvet forgæves mange gange nu.
Så skriv venligst kun hvis du kan fortælle mig hvordan koden skal se ud istedet :)

Men måske er det nemmere at se fejlen i en større sammenhæng, så skriv endelig på mail, eller skriv din mail til mig her så jeg kan sende filen.

Håber virkelig der er en derude der kan hjælpe :)
Avatar billede -flow- Nybegynder
25. oktober 2011 - 19:30 #1
lukker