Avatar billede detail Nybegynder
12. februar 2010 - 19:08 Der er 2 kommentarer

Notes værktøj på flere PC'er

Jeg kunne godt bruge en "Notes" værktøj til min Win7 og XP, som har mulighed for at lægge de oprettede Noter ud på en server, der gør det muligt at kunne bruge de samme Noter på min hjemmepc og min arbejdspc.

Jeg har testet A-note, som ikke vil sync.

og SyncNotes, som heller ikke vil sync. selv om jeg har oprettet min egen SQLdatabase til formålet

Finder der andet af den slag software, som har den ønskede funktion og som virker ?
Avatar billede dmcn Praktikant
12. februar 2010 - 19:24 #1
Kig på Dropbox (www.dropbox.com) - øjeblikkelig synkronisering mellem forskellige maskiner, og så kan du bruge det notesværktøj du foretrækker.
Avatar billede detail Nybegynder
12. februar 2010 - 23:30 #2
dmcn

Tak for din indlæg - jeg har installeret programmet, men hvordan mener du at jeg kan bruge det notesværktøj jeg vil ??

De notesværktøjer jeg har prøvet gemmer ikke en fil som jeg så efterfølgende kan åbne på en anden arbejdsstation. Det jeg gerne vil er at have det samme program på begge computer, som så kan læse fra den samme fil automatisk - kan ikke lige gennemskue det med dropbox..