Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2010 - 10:38 Der er 18 kommentarer

Jeg vil slette min profil

Hvordan kan det lade sig gøre?
Avatar billede peet-49 Novice
15. februar 2010 - 10:45 #1
Det kan ikke lade sig gøre.
Avatar billede peet-49 Novice
15. februar 2010 - 10:46 #2
Avatar billede poko1 Ekspert
15. februar 2010 - 10:46 #3
Det burde sågar kunne lade sig gøre for andre at få dig lukket. der er jo ingen grund til at svare på dine spørgsmål du lukker dem jo ikke aligevel!  http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/gajda
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2010 - 14:49 #4
Det er godt nok det latterligste jeg nogensinde har hørt, at man ikke kan slette sin bruger. Er det egentlig ikke ulovligt?

Hvis en admin ikke vil slette min bruger må jeg jo bare overspamme siden indtil, at han føler sig nødsaget til at slette mig.
Avatar billede snowball Novice
15. februar 2010 - 15:24 #5
Din opførsel med at spamme er da mindst lige så latterlig.

Hvad med at prøve og indgå i en saglig dialog med folkene bag siden og giv dem en chance for at reagere inden du opfører dig som et pattebarn.

Man kommer langt med sund fornuft, gode argumenter og ikke mindst venlighed!
Avatar billede Six Nybegynder
15. februar 2010 - 17:34 #7
Idiot...

Du kan sgu da bare lade være med at logge ind på din profil? Hvad er problemet?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2010 - 17:46 #8
Ja med den måde du reagerer på, får kun slettet de tumpede spm du har lagt ind som Karise_Larry henviser til. Du virker jo ikke specielt seriøs, så som fjappe skriver sø gør dig selv lidt mere useriøs, og lad være med at logge på din konto. Hvis du får mail fra eksperten.dk, og du ikke ønsker at have noget med den at gøre, så sæt dit mail program til at smide det i uønsket post. Så er vi andre fri for dette spammeri.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2010 - 18:02 #10
Andreas/gajda stop nu disse barnligheder, du gør jo dig selv fuldstændig til grin.....
Avatar billede Vandreren Novice
15. februar 2010 - 18:09 #11
I det mindste må man indrømme, at gajda er ihærdig...
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2010 - 18:19 #12
He he, ja som 21 årig har man jo en masse energi, men jeg vil nu nok mene den kunne bruges bedre.  :-)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
15. februar 2010 - 20:33 #13
Man kunne jo også skrive direkte til admin, men det ville være for nemt. Suk. Jeg ser på at rydde op i fjolsets efterladenskaber.
Avatar billede mikaelch Novice
17. februar 2010 - 19:08 #14
regn med det koster penge for det er jo gratis at være på denne her side , vidste du ønsker slettes , ring på dette nummer

Tlf.: 77 300 300 det står nederste på denne hjemmeside
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2010 - 14:47 #15
Spørgsmålet er, hvem der er barnlig. Jeg synes, at det er et dybt godnat, at eksperten.dk gør det umuligt at slette sin profil. Jeg ønsker ikke, at eksperten skal ligger inde med mine persondata, men jeg har ikke mulighed for at få dem slettet. Den eneste mulighed jeg så for at få lidt opmærksomhed om problemet var at spamme forummet. Hvad skulle jeg ellers gøre? Admins gør jo ikke noget ved sagen når man kontakter dem...
Avatar billede vejmand Juniormester
27. maj 2010 - 14:59 #16
Som sagt/skrevet nogen gange efterhånden, hvis du vil gøre dig bare den mindste forhåbning om at få din konto deaktiveret, skal du først lukke dine gamle spørgsmål på en ordentlig måde......
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
27. maj 2010 - 17:26 #17
Vi regner med at have funktionen til deaktivering af egen bruger oppe i løbet af 2-3 måneder.

Bemærk i øvrigt muligheden for at skrive en besked til en anden bruger - meget nemmere end at smide 12.000 indlæg i forum.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
27. maj 2010 - 17:54 #18
Det skal siges at jeg mailer med Gajda og har slettet et spørgsmål hvor han har lagt sine data ud åbent i et spørgsmål.

Mht. sletning så er målet med vores kommende funktion at overholde denne afgørelse fra Datatilsynet.

http://www.datatilsynet.dk/afgoerelser/seneste-afgoerelser/artikel/sletning-af-profil-og-indlaeg-paa-et-debatforum/?no_cache=1&cHash=7ac3166ab4