Avatar billede novanova Nybegynder
16. februar 2010 - 20:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

grafikkort installation

Har lige installeret windows 7. Den startede med at installere en standart vga standarte driver.

Mit grafikkort et et:

xfx radeon hd 4650 1gb dual dvi tv part no hd-465-zpf2

Har hented windows 7 32 bit drictx 10.1 driver fra producenten.

Når jeg installer går det fint. trode entelig den var der men så når jeg går i enhedshåntering står der bare standart vga driver.

Forsøger jeg at installer den igen, skriver installeren:

ATI Catalyst Installationshåndtering er allerede installeret og opdateret. versin 3.0.758.0 + 4 andre små ting......

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2010 - 21:43 #1
Har du genstartet?
Avatar billede novanova Nybegynder
16. februar 2010 - 22:18 #2
fandt ud af det jeg manglede den her driver:

9-11_agp-hotfix_vista_win7_32_dd_ccc

for den ville installer, så lukker.