Avatar billede lundjepsen Praktikant
23. februar 2010 - 08:17 Der er 1 kommentar

Opret automatisk undermenupunkter i word

Er det muligt at oprette et dokument hvor, når man laver en forside med menupunkter, kan man så automatisk få word til at lave punkter(ne) i resten af dokumentet?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
26. februar 2010 - 13:21 #1
Det er ikke helt let at forstå, hvad du mener.

Hvis dit ønske er at have en oversigt på første side, som viser overskrifterne i dit dokument, og som har links til de aktuelle sider, skal du tænke helt omvendt:

Skriv overskrifterne i dokumentet med Word's indbyggede typografier til overskrifter - Overskrift 1, Overskrift 2 osv. (du kan ændre deres definitioner, så de ser ud, som du ønsker).

På første side kan du så indsætte en indholdsfortegnelse, som automatisk har alle overskrifterne med - og som kan opdateres med F9, hvis du ændrer overskrifterne.