Avatar billede Maako Nybegynder
24. februar 2010 - 22:53 Der er 1 løsning

Flash AS 2.0 - Stop at defined frame

Hey, jeg er igang med at lave et kort (I Flash) til en anime conference kaldt Genki. Jeg har lavet en bog hvor man kan se, Basement, Ground Floor, 1st Floor, 2nd Floor osv. Men der ligger rigtig meget animation i en bog der bladrer (det er pænest når den bladrer, synes jeg).

Til sagen:  Jeg har midlertidigt sat min progress op her http://hakuran.webs.com/
Det jeg kunne tænke mig ville være at istedet for at jeg laver en masse animation igen og igen, så kunne det være at jeg kunne lave alle side skiftene på ét layer og skrive i en knap (AS 2.0) hvor den i dét layer skal starte og stoppe. Jeg skal kunne bruge det layer til alle mine knapper (som har et formål med at bladre til en ny side).
Jeg har søgt på nettet efter dette, men enten har jeg ikke kunnet finde det rigtige at søge om, eller også er det ikke der ude ^^

sorry jeg skriver så meget, men ville være sikker på at det kan forstås (hvilket i nok ikke kan o.O).

Tak på forhånd og håber på snart at høre fra nogle Flash genier.

Mark Ambrodji
Avatar billede Maako Nybegynder
22. april 2010 - 14:37 #1
ligemeget