Avatar billede agertz Nybegynder
27. februar 2010 - 12:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

iPhone SMS backup

Hej.

Jeg har en iPhone 3GS, 32 GB.
Jeg ønsker, at tage en backup af en sms korrespondance på et par tusinde sms'er. Det skulle gerne være sådan, at jeg på en letlæselig måde kan se og udskrive korrespondancen.

Jeg har imidlertid problemer med at finde det rette program, da jeg sidder på en Windows-baseret PC (Windows 7) og Apple har nogle ... ret lukkede ... systemer. Men det er jo en hel anden snak ;)

Er der nogle af Jer der kender til en god løsning på mit problem? Jeg ønsker at bevare samtalen på min telefon, samtidig med at jeg får en kopi på computeren :)

Jeg har prøvet "Tansee", men den kan ikke læse mine data.

På forhånd tak
Avatar billede agertz Nybegynder
26. maj 2010 - 10:24 #1
Fandt selv en løsning med Tansee iPhone SMS Transfer
Avatar billede christmas2010 Nybegynder
17. januar 2011 - 04:53 #2
backup iphone sms, contacts, call list, ibooks, songs, photos, video, music..., just use this iphone toolkits:

http://backup-iphone-sms.xstudio.biz/download/iPhoneToolKits_reg.exe