Avatar billede Killervalon Nybegynder
27. februar 2010 - 21:37 Der er 13 kommentarer

Gaming Bærbar

Hej, Jeg leder efter en gaming bærbar.
Krav:
Helst Nvidia grafikkort.
Dual(Eller mere) Core, 2ghz+(hvis quad core eller noget kan dette krav sænkes)
Undgå helst 17"
Harddisk størrelse har ikke størst afhængighed da jeg har mest data på min 1.5tb Stationære.
Avatar billede JArndal Nybegynder
27. februar 2010 - 21:58 #1
Hej Killervalon.
Har du evt. prøvet at google, en computer der passer til dine behov? Før du opretter et spørgsmål, er det en god ide at google, for at spare dig tid.
Men af sider, kan jeg anbefale pricerunner.dk, hvor du kan laver filtersøgning, så du kan vælge til og fra, hvad computeren skal indeholde. :)

Jonas Arndal
Avatar billede Killervalon Nybegynder
27. februar 2010 - 22:08 #2
yes, har brugt en masse tid. Men kan ikke rigtig finde noget der passer.
Avatar billede JArndal Nybegynder
27. februar 2010 - 23:28 #3
http://www.pricerunner.dk/cl/27/Baerbare?attr_123=41141948&attr_2000097=41142020&attr_122=40001204&attr_2000096=41142018&attr_2000100=40001800&attr_2000098=41142028

Prøv med denne liste. Der har jeg tastet de fleste af dine krav ind. Ellers kan du ændre i filteret.
Du har iøvrigt ikke skrevet hvad prisleje PC'en skal ligge i.
Avatar billede Killervalon Nybegynder
28. februar 2010 - 00:04 #4
Det er jo det samme som jeg kunne finde, anyways. Prisen er ikke det største faktor, men alligevel, kunne være rat hvis det ikke blev for dyrt.
Avatar billede JArndal Nybegynder
28. februar 2010 - 01:06 #5
hmm.. jeg kan jo ikke finde noget mere specifikt end det her.
Så her må jeg stå af.
Håber du finder noget godt.

/JArndal
Avatar billede Killervalon Nybegynder
10. marts 2010 - 21:06 #7
Ah, det tror jeg sgu ikke lige. Foretrækker lidt plads, plus - jeg er ikke rigtig typen der har lyst til i7, men jeg må indrømme, den ser ret let ud .p - Men det kan da godt være, any other suggestions?
Avatar billede kimtheman Novice
10. marts 2010 - 22:21 #8
Det lyder da som om du selv har styr på det så forstår ikke du ikke bare finder en selv!
Men forklar mig gerne hvorfor du ikke vil have i7 (venter spændt).
Avatar billede Killervalon Nybegynder
11. marts 2010 - 16:32 #9
Tja, jeg har intet imod Intels "iX" processorer, men. Jeg har ikke brug for at skulle spille Crysis eller sådan noget fuldstændig maxed ud.
Avatar billede kimtheman Novice
11. marts 2010 - 16:39 #10
Det bedste ville være at bestemme dig for hvad du max vil bruge af penge og så find den bedste for de penge om det så er i7 eller lign. er jo et fedt bare det er det bedste for de penge du vil ofre..Eller kan man jo blive ved med at lede men aldrig finde...
Avatar billede Killervalon Nybegynder
11. marts 2010 - 16:44 #11
Kan godt være jeg ender med det, men som sagt, skal også bruges til måske kode osv. Penge-begrænsing ved jeg ikke rigtig. Syntes bare at i7 måske er lidt ekstremt.
Avatar billede humax Nybegynder
12. marts 2010 - 05:05 #12
JA SÅ ER DER ZX81 1KB RAM med BASIC er en forkortelse for Beginners All-purpose Symbolic Instruction Code og Z80 er en 8 bit processor med en 16 bit adressebus der giver adgang til et  64kb hukommelses område 2,5 Mhz Z80 CPU Kunne man ikke nøjes med de 1 KB RAM (til alt i arbejdslageret), så kunne der efterhånden købes et 16 KB RAM-lager til påføring som indstiksmodul bagpå. Så var der jo pludselig "oceaner af plads IKKE overkill CRYSIS
http://kropotkin.co.uk/images/cgeuk05/functioning_zx81.jpg
Avatar billede moestergaard Nybegynder
13. marts 2011 - 11:49 #13
Er der andre der har en mening om Alien m15 contra ASUS G73SW eller en anden gamer bærbar. Drenge mener han har en kammerat der synes Asus kører langsom og ikke fungere specielet godt, så han er ikke nem at diskuterer med.
Er Dell dårlige service renome stadig berettiget ??