Avatar billede torbenhawk Praktikant
28. februar 2010 - 01:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp jeg har fået en meget grim virus

Jeg kan næsten ikke komme i kontakt med min PC.
Jeg kan ikke køre i fejlsikret tilstand!
Jeg kan ikke køre taskmanager!
Det er som om jeg kun får lov at åbne et vindue og så ikke mere (fryser).

Jeg har noget meget vigtig data på Pc-en som skal ud, derefter kan vi skrotte systemet.

Der er rigtig man point på spil til en der kan hjælpe. X*200

På forhånd mange tak.
Avatar billede kimtheman Novice
28. februar 2010 - 01:37 #1
kan du ikke smide harddisk over i anden pc og tag det du skal bruge.
Avatar billede torbenhawk Praktikant
28. februar 2010 - 01:40 #2
Det kan være det bliver løsningen, men håbede på noget der måske var lidt lettere? det er en laptop.
Avatar billede torbenhawk Praktikant
28. februar 2010 - 02:01 #4
Der er nyt i sagen!!.
Når der er netværk på køre alt næsten normalt. Jeg er lige i gang med HijackThis...
Avatar billede torbenhawk Praktikant
28. februar 2010 - 02:26 #5
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.3 (BETA)
Scan saved at 02:02:26, on 28/02/2010
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Program Files\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
C:\Program Files\Documentum\Shared\DcComponentInstaller.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Program Files\Maxtor\Sync\SyncServices.exe
C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\engineserver.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\FrameworkService.exe
C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\VsTskMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\mfevtps.exe
C:\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\suss.exe
C:\Program Files\Common Files\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
C:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\CCM\CcmExec.exe
C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\Mcshield.exe
c:\program files\lenovo\system update\suservice.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\SvcGuiHlpr.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\Dot1XCfg.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\Program Files\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Program Files\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.EXE
C:\Program Files\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe
C:\Program Files\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
C:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\udaterui.exe
C:\Program Files\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe
C:\Program Files\LaCie\Shortcut Button\LaCieShortcutTrayApp.exe
C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe
C:\WINDOWS\Samsung\PanelMgr\SSMMgr.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\McTray.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Microsoft ActiveSync\Wcescomm.exe
C:\Program Files\UltraMon\UltraMon.exe
C:\Documents and Settings\thn\Application Data\MSA\mscj.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\documents and settings\thn\application data\msa\mscj.exe
C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\rapimgr.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\UltraMon\UltraMonTaskbar.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqimzone.exe
C:\Program Files\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqnrs08.exe
C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\McScript_InUse.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\WINDOWS\system32\cidaemon.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Program Files\TrendMicro\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZinw12.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/advanced_search?hl=da
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer provided by MAN Diesel
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = dkproxy.md-man.biz:8081
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.manbw.dk;10.*;*.manbw.de;owa.manbw.com;*.md-man.biz;*.md-extranet.local;econp20;*.man-group.biz;*.man.de,*.procurement.mandiesel.com;*.mt-man.biz;*.manturbo.com;<local>
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.2.4204.1700\swg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe /tray
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\UPDATE~1\ISUSPM.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "c:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\CLIStart.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Program Files\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe" /tf Intel PROSet/Wireless
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Program Files\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TVT Scheduler Proxy] C:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Watch] C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "C:\Program Files\McAfee\Common Framework\udaterui.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [RelevantKnowledge] C:\Program Files\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe -boot
O4 - HKLM\..\Run: [LaCie Shortcut Startup] C:\Program Files\LaCie\Shortcut Button\LaCieShortcutTrayApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Samsung PanelMgr] C:\WINDOWS\Samsung\PanelMgr\SSMMgr.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] "C:\Program Files\Logitech\Video\ManifestEngine.exe" boot
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Program Files\Microsoft ActiveSync\Wcescomm.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [UltraMon] "C:\Program Files\UltraMon\UltraMon.exe" /auto
O4 - HKCU\..\Run: [mscj.exe] C:\Documents and Settings\thn\Application Data\MSA\mscj.exe
O4 - HKCU\..\Run: [perfnvwr64] rundll32.exe "C:\Documents and Settings\thn\Local Settings\Application Data\perfnvwr64\perfnvwr64.dll", DllInit
O4 - HKCU\..\Run: [mscj] c:\documents and settings\thn\application data\msa\mscj.exe
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'Default user')
O4 - Startup: MAN Diesel (WORK_1).lnk = ?
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Photosmart Premier Hurtig start.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O4 - Global Startup: VPN Client.lnk = ?
O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Program Files\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1233611718562
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1233611706437
O16 - DPF: {DE625294-70E6-45ED-B895-CFFA13AEB044} (AxisMediaControlEmb Class) - http://10.100.160.100/activex/AMC.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = md-man.biz
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = md-man.biz
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = md-man.biz
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: Domain = md-man.biz
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\Parameters: Domain = md-man.biz
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Unknown owner - C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo - C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Program Files\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: Documentum Desktop Component Installer - Documentum, a division of EMC. - C:\Program Files\Documentum\Shared\DcComponentInstaller.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate1c9a32dc7c001f8) (gupdate1c9a32dc7c001f8) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Port Resolver - Hewlett-Packard Company - C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\HPBPRO.EXE
O23 - Service: HP Status Server - Hewlett-Packard Company - C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\HPBOID.EXE
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: Maxtor Service (Maxtor Sync Service) - Seagate Technology LLC - C:\Program Files\Maxtor\Sync\SyncServices.exe
O23 - Service: McAfee Engine Service (McAfeeEngineService) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\engineserver.exe
O23 - Service: McAfee Framework Service (McAfeeFramework) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\Common Framework\FrameworkService.exe
O23 - Service: McAfee McShield (McShield) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\Mcshield.exe
O23 - Service: McAfee Task Manager (McTaskManager) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\VsTskMgr.exe
O23 - Service: McAfee Validation Trust Protection Service (mfevtp) - McAfee, Inc. - C:\WINDOWS\system32\mfevtps.exe
O23 - Service: OracleMTSRecoveryService - Oracle Corporation - C:\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
O23 - Service: OracleOraHome92ClientCache - Unknown owner - C:\oracle\ora92\BIN\ONRSD.EXE
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Lenovo Group Limited - c:\program files\lenovo\system update\suservice.exe
O23 - Service: ThinkVantage Registry Monitor Service - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Common Files\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe

--
End of file - 17052 bytes
28. februar 2010 - 09:50 #6
Joooooo - der er også en hel del mistænkelig elementer!!!

Hvor længe har den kørt uden opdateringer fra WindowsUpdate ? Mangler også ServicePAck3 ?

Nok er det noget [McAfee], men virker den/opdateret ?

Trænger virkelig til oprydning...

---

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

Avatar billede torbenhawk Praktikant
29. marts 2011 - 19:26 #7
Hej karise_larry.

Jeg kan ikke lige huske hvad der skete i sagen men du har da fortjent point. Så skriv lige et "Svar"...

Beklager forsinkelsen.
29. marts 2011 - 21:34 #8
Ping...

(Dette er så et [svar]...)