Avatar billede filmeditor Praktikant
28. februar 2010 - 17:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Liste over alle satellit tv kanaler

Hejsa.

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde en stor samlet liste over alle satellitfrekvenser til tv, der findes overhoved?
Jeg ved at lyngsat har en del, men der skal du trykke på hver link til satelliterne for at se hvad de har af kanaler. Det ville være lækkert hvis der fandtes f.eks et pdf dokument med alle kanaler.

Samtidig skal jeg lige have afklaret om det er muligt at fange f.eks DR1 og tv2 på sat. Min far han siger at det kan man sagtens, hvor jeg heletiden siger til ham at det kan man ikke da de er gået over til digitalt, og hvis han ønsker at se det skal han have en digitalboks med mpeg4 tuner, da jeg er ret sikker på at deres tv kun har indbygget mpeg2.
Avatar billede store-morten Ekspert
28. februar 2010 - 18:27 #1
Det bliver en lang liste :-)

»Der er 10.000 kanaler på satellit, hvor de cirka 4.000 hænger over os, og af dem er i hvert fald mellem 300 og 400 kanaler gratis på de to satellitter Hotbird og Astra. Men der er ikke nogle danske imellem««, fortæller Jimmi W. Johansen fra firmaet Parabol Eksperten.

Fra:

http://politiken.dk/tjek/digitalt/billede/article735403.ece
Avatar billede poko1 Ekspert
28. februar 2010 - 18:31 #2
Avatar billede Jensen DK Novice
01. marts 2010 - 07:28 #3
Du kan også prøve denne. http://www.satbeams.com/
Avatar billede filmeditor Praktikant
01. marts 2010 - 16:47 #4
super god webside silbidor. Tak
Avatar billede Jensen DK Novice
02. marts 2010 - 06:53 #5
Lægger et svar, så du kan give point hvis du har lyst.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. marts 2010 - 13:15 #6
Den der lyngsat.com er heller ikke uden evner, har selv brugt den i flere år.