Avatar billede zyan Nybegynder
03. marts 2010 - 13:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

:zolid mp3

har en :zolid Mp3 fra Aldi men kan ikke ligge musik ind på den jeg kan heller ikke optage med den fordi lyden bliver alt for lav er der nogle der ved hvordan man gør.

Jeg har fået sådan et stik med man sætter i MP3en og så ind i computern men der kommer ikke noget frem på skermen:(
Avatar billede nickwan Nybegynder
03. marts 2010 - 14:16 #1
har du mulighed for at prøve at andet stik fra mp3'en til pc'en?
Avatar billede zyan Nybegynder
03. marts 2010 - 14:30 #2
nej:(

men skal man bruge en driver eller noget??
Avatar billede nickwan Nybegynder
03. marts 2010 - 14:45 #3
har engang haft en printer der ikke virkede pga det medfølgende kabel ikke duede.
Avatar billede zyan Nybegynder
03. marts 2010 - 15:02 #4
ved du om man skal bruge en driver??
Avatar billede zyan Nybegynder
03. marts 2010 - 15:05 #5
og det er også det stik man skal bruge til at lade den op med så stikket virker;)
Avatar billede nickwan Nybegynder
03. marts 2010 - 15:55 #6
bare fordi den kan lade op er det ikke ens betydning med at den virker til din pc:)

er det sådan en her: 8GB MP4 Player ?

hvis ja så ude i venstre side af den her hjemmeside der er drivere:
http://www.unisupport.net./?product/index/ipn/240

:)
Avatar billede zyan Nybegynder
03. marts 2010 - 16:09 #7
kan ikke se den men mener ikke den har 8 GB
Avatar billede nickwan Nybegynder
03. marts 2010 - 17:42 #8
hvad hedder den mere end :zolid så kan det være det er lidt nemmere at finde en løsning:)
Avatar billede zyan Nybegynder
07. august 2010 - 22:41 #9
gider ikke det lort mere smider den væk!