Avatar billede diemerix Novice
04. marts 2010 - 11:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forsinket lyd på fladskærmen

Jeg har et Philips 32PFL5604H, der fungerer upåklageligt.
- bortset fra, når jeg afspiller video direkte fra USB-stik.
Lyden kan ikke følge med billedet, det kan afhjælpes ved at spole lidt tilbage, men efter 6-8 minutter er den gal igen.

Nogen der ved noget?

På forhånd tak,

Kristian
04. marts 2010 - 16:16 #1
...video direkte fra USB-stik... - det er jo lidt af en masse betegnelse. Her er nok tale om en Codex problem som [32PFL5604H] ikke helt kan finde ud af ...
Hvor kommer denne "video" fra ?
Avatar billede diemerix Novice
10. marts 2010 - 12:25 #2
Videoen er .avi, DVD rip fra egen samling, men har ikke DVD afspiller. USB stikket er 4 GB fra TDK, mindre end 1 år gammel...
10. marts 2010 - 20:27 #3
... prøv med en *.AVI fra et helt andet sted (=rip metode) ?
Avatar billede diemerix Novice
13. februar 2015 - 11:14 #4
Svar