Avatar billede ronniras Nybegynder
05. marts 2010 - 21:02 Der er 7 kommentarer

Downgrade fra vista til xp - mangler nu drivers til min pavilion dv9700

her er lidt info specifik om de drivers der mangler.

### LOG ### Enhedsforekomst ID!

PCI\VEN_10DE&DEV_0543&SUBSYS_30CF103C&REV_A2\3&2411E6FE&0&0B

PCI\VEN_10DE&DEV_055C&SUBSYS_30CF103C&REV_A1\3&2411E6FE&0&38

PCI\VEN_10DE&DEV_0531&SUBSYS_30CF103C&REV_A2\3&2411E6FE&0&90

PCI\VEN_10DE&DEV_0542&SUBSYS_30CF103C&REV_A2\3&2411E6FE&0&09

### LOG SLUT ###

eventuelt ta et kig her. efter jeg havde scannet min computer :s

http://driveragent.com/b2/driveragent_results?hwid=0b32b94064fac7b5026d0cc0aeeeb055&PHPSESSID=a0ea76narf21o8ur7ogtprv2p0

jeg sidder nu tilbage og kan ikke komme på internettet - har fået installeret netværksdriverne ellers. håber at en af jer er villige til at hjælpe mig - det er min svigermors computer jeg laver eller rettere prøvede på at lave. og nu er den gået helt ned. /Regards Ronni
Avatar billede haverslev Novice
05. marts 2010 - 21:16 #1
Øhh. der er kun gået 6 minutter fra at du lukkede dit første spørgmål med samme indhold, til du har lavet dette spørgsmål.
Det er ikke tilladt - læs reglerne.

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ronniras

Regler:
11.oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
05. marts 2010 - 21:16 #2
Åbenbart fortsat fra http://www.eksperten.dk/spm/903657 ?
Avatar billede ronniras Nybegynder
05. marts 2010 - 21:21 #3
jeps det er forsat fra den tråd. jeg fik fejlklikkede som et svar

undskylder da at fejlen skete, men det er vel kun menneskeligt?

anyhow Larry du skal have stor tak for at du tog dig tid og kiggede på mine problemer, jeg har midlertidigt fået installeret 4drivers men stadig uden løsning af mit internetproblem.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2010 - 22:43 #4
Det sjove er, at du lukker dit spørgsmål allerede halvanden time efter det sidste indlæg af en anden bruger og med teksten:
"øv intet hjælp"

Det kan vel næppe have været en fejl?
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
06. marts 2010 - 01:02 #5
ARRRHHHH hvorfor fanden skal folk altid bruge så meget tid på at skrive omkring reglerne her inde, F****** regl ryttere...

I syntes det er SPAM, at lave flere tråde... HOLD nu op. det er SPAM at skrive omkring reglrytteri.

og ja dette indlæg er også SPAM, syntes i sikkert.

Get a Life.
Avatar billede haverslev Novice
06. marts 2010 - 09:40 #6
Tja, net-base.dk
Hvorfor hjælper du så ikke selv ? -
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2010 - 13:35 #7
(1-0 til haverslev)