Avatar billede sailor Nybegynder
08. marts 2010 - 14:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hewlett-Packard T-TR status Client

Når jeg åbner min pc får jeg følgende fejlmeddelelse: Hewlett-Packard T-TR Status Client has encountered a problem and needs to close.

Inden jeg lukke denne meddelels, dukker der en ny op:

StatusClient.exe - Application error
The instruction at "0x01a0561f" referenced memory at "0x1a056f". the memory could not be read.

Hvordan får jeg det problem løst?
Avatar billede snowman Nybegynder
08. marts 2010 - 14:50 #1
http://www.file.net/process/statusclient.exe.html

Prøv og se om du kan finde noget her
Avatar billede sailor Nybegynder
25. marts 2010 - 14:22 #2
Kunne ikke rigtigt finde anden løsning end at fjerne alt, der have med Hp at gøre. Det virkede.
Avatar billede sailor Nybegynder
25. marts 2010 - 14:23 #3
Eksperten.dk er blevet noget fornyet. Så vidt jeg kan se, skal du sende et svar for at jeg kan give dig point.