Avatar billede gaardbo Nybegynder
08. marts 2010 - 19:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

To skærme - hvordan ændrer man den vej der skal trækkes?

Jeg har fået sat en ældre skærm til min PC, så jeg nu har to skærme på samme grafikkort. Herkigt. Desværre er min skærm nr. 2 nødt til at stå til venstre for skærm nr. 1. Når jeg trækker et program - eller bare have musen - over på skærm nr. 3, så skal jeg have det til højre. Det vil være mere logisk for mig, at jeg kan trække til venstre, da skærmen står til venstre. Kan man ændre det?? Jeg kører Windows 7 - 64 bit.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. marts 2010 - 19:22 #1
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Skærm\Skærmopløsning
du bør (jeg har ikke 2 skærme til at teste det) kunne omdøbe, så #1 er den til venstre (eller højre - hvad der nu passer)
08. marts 2010 - 19:29 #2
... i ovenstående: "Træk" den ene 'skærm' over forbi den anden; altså visulet bytte om på dem...
Avatar billede gaardbo Nybegynder
08. marts 2010 - 21:30 #3
SÅDAN - tak for hjælpen. Det må være claes57, der får points. Så send et svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. marts 2010 - 10:20 #4
okay... og tak til karise.
Avatar billede gaardbo Nybegynder
09. marts 2010 - 11:37 #5
Ja - også tak til karise. Lukker denne tråd.