Avatar billede Dkl Nybegynder
10. marts 2010 - 23:53 Der er 2 kommentarer

Vista skive til Acer - Aspire 6920G

Hej

Jeg vil høre om der evt er nogen her inde der har en Acer - Aspire 6920G, for jeg har forhørt mig, når det er sådan at modellen er ens kan man tage en backop fra den computer, hvis den lige er startet.

Jeg har ikke selv fået lavet den, men har en kode til mit Vista, Men afligevel står der nede i bunden af min skerm - "Denne kopi af Windows er ikke ægte" og det kan ikke passe nogen steder hen!

For jeg har en Windows Vista kode bag på min computer :)

Hvis i forstår mit spørgsmål vil jeg meget gerne høre fra jer!

Hilsen
David
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2010 - 08:21 #1
et dumt spørgsmål - har du aktiveret din vista hos microsoft.

m.v.h
Avatar billede justrace Novice
11. marts 2010 - 09:08 #2
Skriv til acer, og bed om et nyt sæt. Mener det koster under 200,- for det.
Det er jo ikke sikkert det er sidste gang. :)