Avatar billede sun Nybegynder
11. marts 2010 - 00:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor er mit spørgsmål?

Hey jeg oprette et spørgsmål idag 10-03-2010, Hardware -> PC, jeg er ikke klar over hvorfor det er blevet slette?

Hvis jeg ikke har overholdt nogle bestemte regler, vil jeg godt vide hvilket, så jeg ikke gentager fejlen, ud over det ville jeg være gald hvis i kunne sende mig, den tekst som jeg havde skrevet da mange af tingen tog en del tid at finde ud af og jeg ikke skrevet dem ned andre steder!

mvh Johan
11. marts 2010 - 06:14 #1
(Er det skrevet vha den gamle M$ IE6?)
Avatar billede sun Nybegynder
11. marts 2010 - 11:32 #2
Øhh nej... må man ikke det?
jeg havde også skrevet en kommentar selv på den med noget mere info jeg ville give, det må man da godt ikke?
11. marts 2010 - 11:47 #3
Jo da - men der er tilfælde hvor det ikke kommer ordentlig igennem, eller hvad man nu skal kalde det. E's kode inde bagved kan ikke li' den GAMLE M$ IE6 ... Kun derfor...
Avatar billede mikaelch Novice
11. marts 2010 - 15:06 #4
nogle computer og browser driller , især den på min skole , så sikkert er dit indlæg bare ikke gået igennem mistet internet forbindelse måske også
Avatar billede sun Nybegynder
11. marts 2010 - 21:03 #5
Jeg havde siden open et par timer og opdater en gang i mellem, for at se om der var kommet svar... jeg havde selv skrev en kommentar, ville jeg kunnde det uden at det var rigtig gået igennem?
Avatar billede mikaelch Novice
12. marts 2010 - 14:10 #6
Faktisk har jeg lige oprette et indlæg jeg kan se det på eksperten.dk med ikke under mine egen indlæg og der er gået lige nu 10 minutter , det synes jeg er meget mystisk
Avatar billede sun Nybegynder
17. marts 2010 - 00:38 #7
Ok jeg gik ud fra det var en coadmin som har slette det, men måske er der bare noget galt med eksperten, eller min pc det er nu bare mystisk.......