Avatar billede bluefish Praktikant
11. marts 2010 - 10:50 Der er 1 kommentar

Åbne .doc direkte i Word eller Swriter (Open Office)

OS=>Win7
Browser=>IE8
Hvor djævlen har de gjort af muligheden for at åbne et eksempelvis Word dokument direkte i Word eller i Open Office dvs. Swriter. Førhen kunne man vælge avanceret på filtypen i Explorer (Stifinder)og derefter vælge at den ikke skulle gennemses i samme vindue. Se link http://www.windowsreference.com/internet-explorer/configure-internet-explorer-to-open-ms-office-wordexcelpower-point-etcdocuments/ og http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=162059

Det jeg ønsker at kunne gøre er at åbne et Word dokument direkte i Open Office, men det der sker er at et nyt IE8 vindue åbner hvorefter det lukkes ned igen som om der var/er en popup killer på og det er der ikke. Der er ikke en eneste toolbar (værktøjslinje) i IE8 installeret det kunne ellers være årsagen da mange af disse har popup blokker indbygget. Popup killeren i IE er også slået fra, så jeg er lidt på bar bund her?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. marts 2010 - 01:58 #1
Jeg har ikke Win7, så jeg er ikke sikker på det er dette, men prøv: Start -> Standardprogrammer -> ???