Avatar billede baronen79 Nybegynder
12. marts 2010 - 14:24 Der er 2 kommentarer

Exchange EWS på Exchange 2007

Jeg har et problem med Exchange EWS, som er holdt op med at fungere. Den bruges både til Out of Office, som ikke fungere, samt Free/Busy funktionen når man opretter møder med andre. Desuden påvirker det vores telefon system, som henter møde info fra Exchange.
Når jeg prøver at gå inde på https://localhost/EWS fra serveren, melder den bare HTTP Error 503. The service is unavailable.

Please help.
Avatar billede riversen Nybegynder
12. marts 2010 - 18:03 #1
start med at kigge i din eventlog
Avatar billede baronen79 Nybegynder
15. marts 2010 - 12:47 #2
Der står desværre ikke nogen i Event loggen.