Avatar billede ctnn Nybegynder
12. marts 2010 - 14:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Test business case.

Hej allesammen.

Vi skal til at sælge en automatiseret test strategi ind i vores lille firma.

til det grundlag skal jeg havde udarbejdet et skriv, som skal påvise at grundlaget for at lave en automatiseret test er tilstede.

Er der nogen der har nogle gode links, eller har noget information som jeg ville kunne bruge til noget i det regi?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. marts 2010 - 00:52 #1
"Alle" bruger automatiserede unit tests.

http://www.agitar.com/news/pr/20071004.html
http://telerikwatch.com/2008/05/survey-says-unit-testing-still-not.html

Men det er måske den funktionelle test I vil automatisere?
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2010 - 02:59 #2
OK ?
Avatar billede ctnn Nybegynder
25. maj 2010 - 13:47 #3
Njaah, det var jo ikke lige helt det jeg ledte efter, jeg skal til at lave en biz case, og det var det jeg havde behov for at komme igang med, nemlig helt ned til hvad skal man ha med og hvad skal man ikke ha med og så så fremdeles.
Avatar billede ctnn Nybegynder
25. maj 2010 - 13:49 #4
Men det hovedsageligt den funktionelle test vi vil automatisere altså en ATDD test, men det er måske over the top at prøve at hoppe over den automatiserede unit Test.
Avatar billede ctnn Nybegynder
02. juni 2015 - 10:19 #5
svar, Lad os lukke denne