Avatar billede reinelt Nybegynder
13. marts 2010 - 11:59 Der er 1 løsning

sun virtualbox 3.1.4.0

Ovennævnte program gik i stykker idet jeg skulle lave en trådløs
forbindelse og jeg kunne ikke afinstallere programmet på normal vis.
Jeg har derfor manuelt fjernet programmet de steder jeg kunne finde og downloaded det igen men det stopper i forbindelse med installationen og fortæller mig den ikke kan fjerne den gamle
installation.jeg har prøvet renseprogrammer ccleaner,revo uninstaller, prozsoft men det dukker  stadigvæk op og vil ikke slette det gamle program.
er der nogen der har gode ideer til fjernelse af det gamle program??
Avatar billede reinelt Nybegynder
13. marts 2010 - 13:18 #1
gik ind på suns hjemmeside ledte under det fejlnummer
der kom frem ved afvisningen af installatione nr. 1603
og derefter tastede de ind i deres søgemakine, hvorefter
der var en del forskellige løsninger og en kunne jeg bruge
ms msicuu2 som styrer installeringer under windows.
men det har taget mig ca. 8 timer at finde ud af det.