Avatar billede fez0 Nybegynder
13. marts 2010 - 12:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Seriøs freelancer, evt. webmaster søges til ny virksomhed

Hej

Lidt forord:
Vi er meget snart en nyopstartet virksomhed der skal beskæftige os med at importere og sælge bildele og biltilbehør til private - Lidt ala bilexperten, men på et plan der lige er et skridt før dem og thansen.dk fx... Derfor hedder vores hjemmeside/virksomhed Next Level Cars.

En af vores ideer kører på, at man som kunde, på forsiden af hjemmesiden ved hjælp af nogle drop down kasser selvfølgelig, kan indtaste BIL, MÆRKE og ÅRGANG klikke SØG. Resultat skal så naturligvis vise, de produkter vi har, som passer netop til den bil der er blevet indtastet - Det skal faktisk være det "unikke" ved den side, og som vi personlig selv tror på, bliver "lidt svært" at få kodet ind -

Tag evt. et kig på http://www.rallycenteret.dk/ , og klik oppe i højre hjørne på "ONLINE KATALOG" - De har så formådet at få det kodet ind på en eller anden måde, men designet er jo desværre lidt grimt og måden de har gjort det på.

Lige pt. har vi valgt 22 bilmærker til at starte med. Plus vi har aftaler i hus fra USA om at importere dele og tilbehør.

Det vi skal bruge:
Er en der har forstand på selvfølgelig Photoshop/design, HTML, MYSQL og PHP. Uden at vide mig hel sikker, er det formentlig de "systemer" der bruges til sådanne sider. Vi skal selvfølgelig også let og simpelt kunne lægge produkter op på vores side. E-mail formularer osv er selvfølgelig et must.

Vi skal selvfølgelig også have et betalingssytem op og kører, og der har vi kigget lidt på PBS' hjemmeside. Vi har valgt bare at starte med Visa/Dankort og bankoverførsel til at starte med. (det er vidst en pakke de har på pbs' hjemmeside) Medmindre du måske har et andet betalingsalternativ. Vi kan altid senere bygge det ud med internationale kreditkort.

Vi har domain og webhotel på plads. Jeg har selv for mange år siden "nørdet" lidt med photoshop og HTML, men ikke avancerede systemer, som de der er beskrevet for oven. Så jeg kan evt. selv assistere med lidt design og html. Men det er ikke meget.

Hvad angår selve hjemmesiden, så har vi valgt at bruge en fra templatemonster.com, som vi køber, når vi har fundet den rette person vi søger. Så egentlig er design-delen i hus. Ham eller hende vil så få tilsendt de PHP og PSD filer, som kommer med købet af templaten, når vi har købt dette.

Menupunkter osv, som skal være på siden, er vi også ved at få på plads.

Personen vi vælger, vil selvfølgelig få en fornuftigt sum penge for dette her projekt. Dette aftaler vi evt. ved et møde.

Mener du, at du kan løfte denne opgave så smid da dine kontaktoplysninger og gerne din msn messenger, så kan vi snakke videre.

Mvh
Sakhi
Avatar billede fez0 Nybegynder
13. marts 2010 - 12:08 #1
Skriv gerne lidt om dig selv, og vis gerne lidt af dit porfolio.
Avatar billede thb Nybegynder
13. marts 2010 - 13:37 #2
Du kan prøve at tilføje min msn, så kan vi snakke om det: hemberg@tdcspace.dk
Avatar billede jps6kb Novice
13. marts 2010 - 20:06 #3
Hej,

Det lyder som et spændende projekt. Du er velkommen til at sende en mail på kim@b-web.dk - så vil jeg sende dig lidt flere informationer. Du kan også ringe på 6060 2066.

Med venlig hilsen
Kim, B-WEB
Avatar billede fez0 Nybegynder
14. marts 2010 - 11:38 #4
thb

du er tilføjet

kim

har sendt en mail
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
14. marts 2010 - 17:41 #5
Jeg vil gerne høre mere om opgaven på anders[snabela]alvision[punktum]dk :-) så kan jeg sende lidt referencer den anden vej også
Avatar billede fez0 Nybegynder
14. marts 2010 - 21:02 #6
mail sendt
Avatar billede it-michael Nybegynder
15. marts 2010 - 08:42 #7
Hej FezO

Det du skal bruge er en e-bitulk denne kan v;re lavet i Magento, osCommerce, Joomla/VirtualMart eller Presta for at n;vne dem vi arbejder med.

Din side kan så ligges på enten en delt eller dedikeret server, alt efter det behov i skønner der vil blive. Dertil foreslår vi at i bruger Linux.

Som opgaven er beskrevet kan vi nemt løse den, i en hel pakke, vi sidder i Bangkok og er to dansker der leder et IT firma.

Jeg kan kontaktes på nederstående

Hilsen Michael

Outsource IT to Thailand
tel; +66 (0) 815 955 481
Dk tel + 45 3695 0399
skype; it-michael79
email; michael@outsource-it-to-thailand.dk
Avatar billede mikkelsorensen Nybegynder
15. marts 2010 - 09:56 #8
Har skrevet en privat besked til dig.
Avatar billede mikkelsorensen Nybegynder
15. marts 2010 - 09:57 #9
du kan også tilføje mig på msn: excdesign@ofir.dk
Avatar billede fez0 Nybegynder
15. marts 2010 - 15:08 #10
alle er kontaktet
håber at høre fra jer