Avatar billede thb Nybegynder
13. marts 2010 - 16:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurder Comedy Centralen

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle kommentarer til mit site www.comedycentralen.dk.

Jeg udvikler hele tiden på sitet, både nye funktioner, men også at fin justere de ting som er på sitet i forvejen.

Forsøger at følge med hvordan nettet bliver brugt i øjeblikket for at folk føler sig trygge når de bevæger sig på sitet.

Glæder mig til at høre hvad I har at sige.

Thomas
Avatar billede mikaelch Novice
14. marts 2010 - 12:22 #1
huske brug alle 67 tegn der vises på google jeg mener denne <title> Comedy Centralen</title>  ikke ligefrem en sælgende tilte

Lav tekst som tekst ikke som billedet derved mere indhold på siden forsiden nærmest intet tekst på og undersider , derved kan du nærmeste ikke findes google og går glip af 1000 vis besøgene som du kunne få gratis og masser af kunder

Husk nyheds siden at lave en rss - feed derved folk kan abonner på nyhederne som man gør på en normal blog der har noget interessant der man vil følge med i , rss - feed giver mulighed folk direkte kan se på deres computer , når i ligger nyheder på jeres hjemmeside og giver desuden en lille linkværdi i de portaler du kan tilmelde denne rss - feed

Kontaktsiden ville jeg ligge min oplysninger på telefon nummer og kort om os
Avatar billede thb Nybegynder
14. marts 2010 - 15:21 #2
mikaelch > tak for responsen, du har ret i det med titlen, har sat systemet op til at se generere titlerne selv, så har ikke tænkt så meget mere over det. Det ved feed'et vil jeg klart overveje. Tror jeg har skrevet det ned et sted, men det er vist blevet prioteret væk.

Lader spørgsmålet stå åbent lidt længere, der må være nogle flere der har noget at sige.
Avatar billede thb Nybegynder
24. marts 2010 - 14:39 #3
Hmm... åbenbart ikke flere meninger om min side... SÅ den må vel være perfekt :)

Jeg lukker !
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
14. april 2010 - 19:28 #4
Eneste kommentar er forsiden..

2 kolonner istedet for 3, nårnu de 2 "smalle" er
lige ved siden af hinanden, kunne de vel egentligt
værer under hinanden, og give mere plads til
indholdet.