Avatar billede hpo Nybegynder
16. marts 2010 - 14:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Toolpack Solutions

Hej eksperter

Jeg skal til en demo fremvisning af "Toolpack Solutions", og vil gerne høre om jeres erfaringer med dette system. Det skal nævnes, at det ikke er Excel plug-in der er tale om, men et andet excel baseret system, som tager data fra virksomhedens ERP og giver flere muligheder vedr. rapportering, budgettering, konsolidering mv.

Kender i noget til systemet, så skriv her.

Gode indlæg præmieres med 20 point pr. indlæg.

/hpo
Avatar billede up2nogood Nybegynder
16. marts 2010 - 14:07 #1
Hejsa,

Toolpack, er meget kendte og brugte i ERP verdenen. Eksempelvis C5 er der mange kunder. Jeg har hørt positiv respons på deres løsninger.
Avatar billede hpo Nybegynder
16. marts 2010 - 14:27 #2
Tak for kommentaren.

ved du noget om hvor brugervenligt det er - koster det konsulenttimer hver gang der skal foretages ændringer eller kan man klare det meste selv (med ++ i excel skills), hvordan er deres support, hvordan er performance med store datamængder?

/hpo
Avatar billede hpo Nybegynder
22. marts 2010 - 11:36 #3
lukker