Avatar billede mrrudolph Nybegynder
16. marts 2010 - 21:47 Der er 6 kommentarer

Hvad er et lowprofil grafikkort??

Hej.
hvad betyder lowprofil.??
Kan jeg gå ud fra at alle lowprofil grafikkort fysisk kan værer i min hp 7800 desktop??
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
16. marts 2010 - 21:58 #1
Hej Mrrudolph Low-profile grafikkort er et mindre mere strømbesparende og støjsvagt kort..

Snakker vi Pxi ekspress x16 1.0 eller 2.0? - forskellen er hastigheden, 1.0 er vist 250mbs og 2.0 er 500mbs.
du kan dog godt få et 2.0 kort der passer i et 1.0 slot :)

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=520808 - kunne dette evt. være noget.

nu ved jeg ikke lige hvordan det ser ud med din HP 7800.. men det burde da kunne være der ellers har du trodsalt 14 dages fuld returret.
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
16. marts 2010 - 22:22 #3
Og lav profil betyder præcis det det hedder... at det er et lavt graffikkort = fylder ikke for meget i højden så mindre kabinetter har plads til det.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. marts 2010 - 22:46 #4
se under Physical specifications et eksempel.

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-74673.html
Avatar billede poko1 Ekspert
16. marts 2010 - 22:57 #5
De er til slim line pc der følger som regel ekstra blik med til bagsiden af pc så de også kan sættes i en standard pc
Avatar billede mrrudolph Nybegynder
17. marts 2010 - 20:11 #6
mange tak skal i have. tror jeg klarer den herfra.