Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
18. marts 2010 - 17:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netradio

Hej

Jeg vil høre om det er muligt, at kunne høre Netradio via sin bilradio. Jeg har en dvd alpine afspiller i bilen. Hvad skal jeg have for at kunne høre, eller gøre?
Er blevet forelsket i nogle af de netradioer, der er på itunes. bla. GotRadio - Metal Madness

Med venlig hilsen
Robert
Avatar billede swiatecki Novice
18. marts 2010 - 18:20 #1
Tror det nemmeste, og billigste løsning er at købe en lille netbook med indbygget 3g-modem fra fx. TDC, Sonofon eller lign. og så koble lydudgangen til aux ingangen på bil bilradio
Avatar billede Thomsen11 Nybegynder
18. marts 2010 - 18:38 #2
GEAR-tv har lavet et indslag med et forsøg på at løse netop dit problem. Selvom det ser lidt vildt ud, er ideen der jo. De modtager 3g og sender den via usb til en router som netradioen kører over.
Indslaget kan ses på det følgende link og er måske inspiration til dit projekt. http://webtv.comon.dk/Netradio-i-bilen-1.47660.html
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
23. august 2010 - 15:11 #3
tak