Avatar billede frede479 Nybegynder
20. marts 2010 - 14:57 Der er 9 kommentarer

eksperten

jeg er kommet til at slette værktøjslinien foroven på min bærbare vista årgang 2008 hvordan kan jeg kalde den frem igen
????? mrd forhåbentlig hjælp  og tak  frede,kristensen@stofanet.dk
Avatar billede frede479 Nybegynder
20. marts 2010 - 15:00 #1
har før fået god hjælp så håber på cusses også denne gang  frede
20. marts 2010 - 15:02 #2
(Ikke speciel sigende overskrift ? - især når det er lagt i NON-IT kategorien)

Hvilket PROGRAM er der tale om ?
20. marts 2010 - 15:28 #3
Hvilket PROGRAM er der tale om ?
Avatar billede frede479 Nybegynder
22. marts 2010 - 15:34 #4
tak for svaret der er sådan set ikke tale om noget program jeg er ikke så kydig at jeg ved så meget om det det er derfor jeg spørger  eksperter computeren er en vista og jeg kører windows 8
men man kan vel forklare det der er sket på dansk da jeg købte computeren for 3 pr siden når man tændte den kom skrivebordet selvfølgelig til syne med en eller to værktøjslinier foroven
det er disse værktøjslinier der er forsvudet og som jeg ikke kan finde ud af og få frem på skrivebordet igen
          venlig hilsen og tak for hjælpen  frede
22. marts 2010 - 16:50 #5
Stadig ikke forstået ?

Er der 'bare' tale om linien ved [START] (som plejer at være ) NEDERST på skærmen ?
Eller det ved brug af IE (Internet Explorer - det program du bruger til at se 'internet' sider' med) ?
Avatar billede frede479 Nybegynder
22. marts 2010 - 20:14 #6
jeg har vist lavet en værre brøler jeg har fundet ud af at den linie jeg har mistet slet ikke er værktøjslinnien men proceslinien den står øverst på skrivebordet når man tænder computeren der står
filer  rediger  vis  funktioner  hjælp  ja jeg behøver vist hjælp
??????? undskyld til karise larry og tak for hjælpen
  frede.kristensen@stofanet.dk
23. marts 2010 - 06:33 #7
Når man bare 'tænder computeren' (som du skriver) og INGEN programmer iøvrigt er (automatisk) opstartet skal der da ikke være nogen "linie" øverst på skærmen ???

Igen:
... ved ALLE PROGRAMMER ?

Jeg 'gætter' på at du mener ved brug af IE (Internet Explorer - det program du bruger til at se 'internet' sider' med) ?

[Alt] [S] - V]/u]ærktøjslinier - [u]Menulinie
23. marts 2010 - 06:34 #8
[Alt] [S] - Værktøjslinier - Menulinie
30. juni 2011 - 15:23 #9
(Hvad endte denne tråd med ?)