Avatar billede tof-toft Praktikant
22. marts 2010 - 15:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bærbar fryser når jeg åbner steam

hej

Jeg har lige installeret steam, men når jeg åbner steam og lige efter den har tjekket opdateringer osv. fryser min bærbar... jeg kan intet andet gøre end at slukke med tænd/sluk-knappen, ingengang ctrl+alt+delete virker.
jeg har prøvet at installere det flere gange samme resultat. men det samem sker.

Jeg køre med windows 7, og det er en helt ny compueter, omkring 4 dage gammel...
Avatar billede jimmydk Nybegynder
22. marts 2010 - 16:03 #1
Jeg har selv lige lagt om fra XP, og jeg havde næsten de samme problemer.
Det hjalp at installere directx.

Prøv at se om det hjælper
Avatar billede tof-toft Praktikant
22. marts 2010 - 16:21 #2
okay, det har jeg lige prøvet, det virker ikke! nøj det er irreterende...
Avatar billede tof-toft Praktikant
29. marts 2010 - 20:58 #3
hej, jeg har nu fået det installeret og virker godt..

Det hjalp at formatere min bærbar. fandt et forum med nogle som havde samme problem, med samme bærbar:

http://forums.ncix.com/forums/?mode=showthread&forum=220&threadid=2120978&pagenumber=1&msgcount=8&subpage=1&product_id=45508