Avatar billede riishoj Nybegynder
24. marts 2010 - 08:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

<span title>

Er der nogen måde, man kan forlænge den tid, som tekstboksen bliver vist på skærmen, når man bruger <span title>?
Det ser ud til, at tekst vises i ca. 3 sek. som default, men hvis man vil have vist en større mængde tekst, kan det knibe med at nå at læse teksten.
Avatar billede keysersoze Guru
24. marts 2010 - 09:43 #1
Det er det ikke uden du selv laver boksen - vil du lave din egen kan du kigge efter fx overlib eller en af de mange jquery tooltip funktioner der ligger på nettet.
Avatar billede riishoj Nybegynder
24. marts 2010 - 22:10 #2
Jeg har fundet noget her, som jeg måske kan bruge. Demoen viser en tekstboks, når musen holdes over knappen, som er et billede. Kan du se, hvad jeg skal ændre, så tekstboksen fremkommer, når musen holdes over en tekst i stedet?
Avatar billede riishoj Nybegynder
24. marts 2010 - 22:11 #3
Avatar billede keysersoze Guru
24. marts 2010 - 22:20 #4
så vidt jeg kan se ingenting - du skal bare sørge for at give dit element et id og sørge for at henvise til det.