Avatar billede den-evil Nybegynder
25. marts 2010 - 13:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IE7 print bug?

Har denne side: http://www.silkeborgkommune.dk/kommunen/mulighedskataloget/s+-+skoleomr%c3%a5det/s+-+h%c3%b8ringssvar?

Kig i print preview med IE7, så efter 3 sider, rykker den hele teksten til højre, og teksten bliver skåret væk?

Fatter simpelthen ikke hvorfor det sker, nogle der kan hjælpe?

Det virker fint i IE8, og Firefox
Avatar billede den-evil Nybegynder
25. marts 2010 - 13:26 #1
Jeg har nu sat en fast bredde på den omkring liggende <div> - Det gør teksten ikke bliver skåret væk, men den rykker stadig teksten til højre, og med den faste bredde, gør det at teksten ikke fylder 100% bredde når man printer ud.
Avatar billede den-evil Nybegynder
07. juli 2010 - 15:21 #2
Lukker