Avatar billede sandra94 Nybegynder
26. marts 2010 - 12:33 Der er 8 kommentarer

koble to computer sammen???

halløjsa derude.

har et kæmpe problem, når min computer starter op. slukker den efter 10 sek og tænder igen og genstarter. når men så havde jeg tænkt. at koble computeren sammen med. min bærbar. og har program til at test hardware, men hvad for et kable skal bruge har prøvet med sådan et. skærm kabel men virkede desværre ikke:-(.

på forhånd tak og håber i kan læse det er ordblind:)Sandra.
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
26. marts 2010 - 12:59 #1
Jeg er ikke sikker på hvad du vil gøre, at du sætter et skærmkabel til, flytter vel bare billedet til to skærme ?? eller har du decideret sat et han/han kabel mellem computerne? ellers kan du vel prøve bare at smide et netværkskabel mellem de to, håber den kan håndtere det, man behøver nemlig ikke krydserkabel
Avatar billede sandra94 Nybegynder
26. marts 2010 - 13:13 #2
kunne det ikke. men fordi computeren ikke kan starte op. eller hvad kan der være galt CPU eller strømforsyning?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. marts 2010 - 13:13 #3
Hej og velkommen til Eksperten. Kører den sekvensen i loop hele tiden?
Har du mulighed for at starte i fejlsikret tilstand (F8 under opstart), og komme til at gendanne manskine til et tidligere tidspunkt?
Avatar billede sandra94 Nybegynder
26. marts 2010 - 13:24 #4
kommer slet ikke noget billede
Avatar billede sandra94 Nybegynder
26. marts 2010 - 14:09 #5
men nu kan den godt køre der kommer intet billede og grafik kortet virker 100%
Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
26. marts 2010 - 16:20 #6
Måske et dumt spørgsmål. Men har du tjekket kablerne?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. marts 2010 - 18:14 #7
#5, er det når du forsøger fejlsikret tilstand?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
27. marts 2010 - 09:08 #8
Hvordan ved du at grafikkortet virker 100% hvis der ikke kommer et billede?