Avatar billede kildemarken Nybegynder
29. marts 2010 - 11:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Norton Ghost 9.0

Hmm.. jeg har problemer med at min win 98 pc, laver pop up med at styresystemet ikke kan lave et image.

Kan det passe at ghost 9.0 ikke kan lave image af win 98 ?
Avatar billede off-line Nybegynder
29. marts 2010 - 12:27 #1
Hvorfor gider du ikke lukke dine spørgsmål?
http://www.eksperten.dk/spm/861502
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 12:38 #2
off-line ---> slap nu lidt af. Personen har lavet 2 indlæg på E og strarks er du, der som politibetjent, med en nedladende tone. Lad nu folk lære systemet at kende, før du skriver om de gider.
Jeg gætter på du er her for at hjælpe og ikke for at kontrollere ?
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 13:01 #3
kildemarken læs her og luk dine gamle spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede kildemarken Nybegynder
29. marts 2010 - 13:04 #4
Tak samsonjens... jeg kunne ikke selv ha skrevet det bedre..

jeg bruger dette forum måske 3 gange om året, så TAK for at du gider hjælpe mig off-line.

en anden gang kunne du vel lige lave en lille forklaring, istedet for bare at fyre brok af.

og jeg har selv fundet ud af mit problem.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 13:24 #5
http://www.brothersoft.com/norton-ghost-246187.html

Ghost 9,0 skulle kunne bruges  med win 98
Avatar billede kildemarken Nybegynder
29. marts 2010 - 13:28 #6
Tak... jeg må prøve
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 13:31 #7
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856EACB-4362-4B0D-8EDD-AAB15C5E04F5&displaylang=da

Det kræver også at net framework 2,0 er installeret. Det ved jeg jo ikke om du har hentet
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 13:38 #8
For ikke at få bøvl med andre en anden gang,  så er måden man lukker på, at man spørger om de vil lægge et svar, hvis de har kunnet hjælpe.
Jeg er ligeglad med point, så helt fint at du har lukket sådan her :-)

Kom igen hvis du har flere problemer :-)
Avatar billede kildemarken Nybegynder
29. marts 2010 - 13:46 #9
vil det så sige at jeg har gjort det rigtigt, og du har fået de point nu ?
Avatar billede off-line Nybegynder
29. marts 2010 - 13:47 #10
kildemarken
Jeg vil overhovedet ikke hjælpe brugere, som ikke gider lukke deres spørgsmål. Og du fik endda en rykker fra den som skulle have point.
Når man har været medlem i over et år, behøver man vel ikke støttepædagog for at finde ud af, hvordan man giver point, når man har fået hjælp.

samsonjens
Dumme bemærkninger, er det noget du er nød til at komme med?
Eller fatter du bare ikke, at vi er nogle, som er død trætte, af at blive røvrendt, når vi forsøger at hjælpe?
Jeg har set det så ofte, og ikke minds her:
http://www.eksperten.dk/spm/905310#reply_7564011
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 13:54 #11
Du har selv fået de point, ved at lægge et svar selv. ( nogen tager det ret alvorligt) Du skal ikke lægge svar, men kun komentarer. Svar er tiltænkt dem der ønsker point.  Du lukker spørgsmålet ved at spørge dem der evt. har hjulpet dig ved at spørge om de vil lægge et svar´. og klikke accepter et eller andet sted.

Jeg kan ikke bruge point til noget, så behold du bare dem.

Utallige har gjort som dig, så lad dig ikke skræmme væk af dette

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 14:17 #12
Hvis du er så dødtræt, af at blive røvrendt, når du forsøger at hjælpe, så find da et andet forum at lege i.

Det er ikke mig, der har valgt at et svar fra brugeren skal skrives i en kommentar  -(
Avatar billede kildemarken Nybegynder
29. marts 2010 - 15:07 #13
Tak igen samsonjens... ja jeg har været medlem i et år måske, men måske besøgt siden 3 gange på det år.

Jeg tror bare jeg prøver at finde mine svar andre steder fremover.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 15:35 #14
http://www.spywarefri.dk/forum/

Et forslag kunne være Spywarefri, hvor man også kan få al den hjælp man behøver, og der ikke er noget, der hedder point.

Jeg har fået uhyggelig meget hjælp her på eksperten, så det er ikke for at skræmme dig væk herfra.