Avatar billede wix Nybegynder
29. marts 2010 - 17:40 Der er 12 kommentarer

Dual boot, hvordan?

Jeg har det opdelt min harddisk i to installeret XP på begge drev. Desværre oplever jeg har de to XP installationer slet ikke er uafhængige af hinanden. Hvis jeg lægger noget på den enes C-drev, ligger det også på den andens!

Hvordan kan jeg oprette to HELT uafhængige systemer?

Chr.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 19:15 #1
Der er da stadig et par dage til 1. april
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2010 - 20:58 #2
Hvis du har 2 XP at vælge imellem er de uafhængige.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 23:05 #3
Der er da stadig et par dage til 1. april

Der er så meget, du ikke forstår helgec
YaST kan f.eks pludselig være på engelsk, som du måske husker :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
30. marts 2010 - 02:38 #4
samsonjens
I tråden her http://www.eksperten.dk/spm/905727 #2 mener du, at jeg bruger en nedladende tone. Hvordan vil du så karakterisere det du selv skriver i denne tråd #3 ?
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2010 - 09:39 #5
off-line--> forstår du ikke ironi  ?
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2010 - 09:48 #6
Jeg syntes helgec´s bemærkning var sjov og gav ham lidt igen af samme skuffe. Jeg ved, han har brede nok skuldre til at klare det
Avatar billede off-line Nybegynder
30. marts 2010 - 13:39 #7
samsonjens
Ironi skriver du. Nej ikke når det skrives på den måde, så virker det som en uforskammethed. Desuden er det jo ikke første gang du giver den bruger en "stikpille" Det startede jo allerede da du for et ringe beløb, havde modtaget omfattende hjælp af den bruger, men efterfølgende gav udtryk for din utilfredshed her på Eksperten.
Nej du har nok indset, at du -igen - er kommet med en uheldig bemærkning, og forsøger at bortforklare den.
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2010 - 14:43 #8
Jeg mener at en sag skal høres fra flere sider, før man giver så markante udmeldinger som du gør her. Her er vi åbenbart uenige. Jeg tror ikke Helgec ønsker,  at vil diskuterer økonomi i et åbent forum . Derfor blíver dette den sidste kommentar fra mig i denne tråd.
Avatar billede off-line Nybegynder
30. marts 2010 - 15:00 #9
Jeg har skam set den sag fra begge sider. Først fra din side, hvor dine beskyldninger var så grove, at helgec var nød til at lægge et link, hvor alle kunne se sagens rette sammenhæng. Da jeg læste det, var det indlysende, at din kritik var ganske uberettiget.
Det spørgmål har altså allerede været diskuteret i åbent forum.
Så jeg har skam belæg for det du kalder mine markante udmeldinger.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. marts 2010 - 20:02 #10
Kan i ikke lige debattere internt?

P.s. helgec´s bemærkning burde han nok have fulgt op på, lige bag efter. Som den står nu virker den malplacereet og får helgec til at virke hoven.
Avatar billede off-line Nybegynder
30. marts 2010 - 20:41 #11
sigers
Så er du altså den eneste hellige her*G*

Ps. Det er altså spøgefuldt ment:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. marts 2010 - 21:55 #12
Det blev også opfattet sådan ;)