Avatar billede sailor Nybegynder
31. marts 2010 - 13:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mus og tastatur "fryser" på min win xp pro

Med jævne mellemrum "fryser" både tastatur og mus på min win xp pro. En genstart hjælper et stykke tid, men så sker det samme igen. Det sker hvad enten jeg arbejder på maskinen eller ej.
Hvad kan jeg lige gøre ved det? [ud over en geninstallation :-(  ]
Avatar billede Blandy Praktikant
31. marts 2010 - 14:02 #1
smid din xp cd i, og reparer ved boot-up. Det kan være det er windows drivere til mus og tastatur er blevet korrupt.

Det hjælper som regel på den slags problemer.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2010 - 14:13 #2
har du installeret setpoint

http://www.filehippo.com/download_logitech_setpoint/

hvis der ligger en ældre verion skal den fjernes via kontrolpanel - tilføj fjern først.
dette er den nyeste.

m.v.h
Avatar billede peet-49 Novice
31. marts 2010 - 14:14 #3
Rens den med Malwarebytes eller lign. :-)
Avatar billede sailor Nybegynder
02. september 2010 - 09:02 #4
Valgte en geninstallation. Tak for indlæg
Avatar billede 2650dude Nybegynder
21. februar 2012 - 11:30 #5
Jeg har prøvet det med at geninstallere windows (Bruger også en XP Pro SP 3)
og alligevel eller nogle updates fra Windows update, så fryser min mus og tastatur hele tiden nogle minutter efter opstart på trods af genstart (har sat den til at lukke ned når jeg rører tænd/sluk knappen.

Nogle der kan hjælpe?