Avatar billede mckim Nybegynder
01. april 2010 - 10:39 Der er 1 kommentar

Excel: VBA-kode der sletter kolonner

Hej

Jeg har en række med celler der indeholder rentesatser der er observeret dagligt. I weekenderne er ændringen selvfølgelig 0%, hvorfor der står 0 i cellen så.

Hvordan laver jeg en simpel VBA-kode der løber rækken igennem (Har givet rækken navnet "Rates" i Excel), og sletter hele kolonnen, hvis værdien 0 står i cellen?

På forhånd tak ;)
Avatar billede madiedk Nybegynder
01. april 2010 - 11:23 #1
Lav en while løkke. Kan ik huske koden til at slette kolonner, men optag en makro og tag koden derfra.