Avatar billede morkaj Nybegynder
01. april 2010 - 10:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brugerdefinerede formater Excel

Når jeg åbner en fil (bruger version 2007) leger lidt og oprettet et nyt talformat (- erstattes af ()) er alt fint, jeg gemmer filen og den åbnes fint igen.

Hvis jeg åbner en gammel fil gemt i ovenstående erstattes () af - igen.

Ergo det oprettede talformat gemmes kun i den fil der er arbejdet med og ikke generelt.

Nogen ideer til hvorledes at dette kan laves om?

MVH
Morten
Avatar billede clsc Praktikant
06. maj 2010 - 00:43 #1
Du kan ikke tildele et brugerdefineret talformat til en bestemt celle i en vilkårlig fil før du har åbnet den.

Det betyder at du ikke kan "åbne en gammel fil" og så forvente at en af cellerne i denne fil har et brugerdefineret format som du lige har oprettet i en helt anden fil.
Avatar billede morkaj Nybegynder
07. december 2015 - 15:43 #2
+
Avatar billede morkaj Nybegynder
07. december 2015 - 15:44 #3
+