Avatar billede siranee Nybegynder
01. april 2010 - 14:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

husithailand.dk - så gik vi i luften, skyd os ned.

GOD PÅSKE TIL ALLE :-)

Så fik vi vores nye side klar på:

Hus i Thailand - http://www.husithailand.dk

Kom gerne med lidt påske ris og ros.

&

Husk at bliv Facebook FAN i højre side :-)

Vi må meget gerne deles med venner.

tak
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2010 - 14:35 #1
Tak, og i lige måde.

Designet er stilrent og flot. Og logoet i den rette stil.

Lige netop Facebook-fan-feltet er måske lige lovlig stort nok. I skal hele tiden tænke over, hvad det er, I vil med siden; hvad er vigtigt, og hvad er overhovedet ikke vigtigt, men bare... sjovt. Facebook-fans er forhåbentlig ikke førsteprioritet for websitet. Så dette felt bør være langt mindre iøjenfaldende og trække langt mindre opmærksomhed.
I samme stil som fx Twitter-teksten i toppen. De små ikoner med Facebook, Twitter, Digg osv. under søgefeltet, ville i princippet være alt rigeligt.

Designet er generelt rigtig flot, men helt overordnet, så mener jeg, at I bruger alt for mange kræfter på reklamer og annoncer. Det fylder jo en tredjedel af samtlige sider. Igen: tænk over, hvad det egentlig er, siden skal - det er formentlig ikke at tjene penge vha. annoncer.
Det er meget forstyrrende og bliver mere og mere useriøst.

På forsiden bør det allerførste, man skal se, være en kort præsentationstekst af websitet. Hvad er det egentlig, siden gør? Hvad er formålet? Hvad kan besøgeren her?
De tre blokke med huse til salg på forsiden er for forvirrende og overflødige på forsiden.
Den grafiske blok med billederne, der langsomt skiftes imellem sammen med tilhørende tekst kan formentlig stå alene på forsiden som appetitvækker sammen den omtalte introtekst m.m.

Ser man kun på designet, er det rigtig, rigtig flot - kun reklamerne forstyrrer det visuelle indtryk med et væld af sprudlende farver.

  // Steeven
Avatar billede htx98i17 Professor
09. april 2010 - 08:27 #2
Og hvem er siden for? for der er et helt menupunkt som er utilgængeligt da der er kode på. Hvorfor? er det en intern side til jeres firma eller er det til kunderne?

Jeg synes i skal fokusere på jeres kerneydelse fuldt ud hele vejen igennem. Og drop reklamerne. Man reklamerer vel heller ikke for sine konkurrenter. :)
Avatar billede siranee Nybegynder
09. april 2010 - 09:11 #3
tak for de 2 gode svar.

Desvære som i kan se på forsiden har vi valgt at finde en ny samarbejdspartner. Derfor alle de reklamer lige pt. de skal naturligvis ikke være der når vi gå i luften for 2 gang ;-)

Jeg skal nok vende tilbage når siden er oppe :-)
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
14. april 2010 - 19:25 #4
Flot side, men enig med htx98.....

Hvem er målgruppen?..
Følte mig lidt udenfor.

første indtryk
var Flyrejser, pga den store reklame midt på siden.
Avatar billede siranee Nybegynder
18. april 2010 - 17:01 #5
Hejsa.

Så er vi tilbage igen :-)

Med ny samarbejdspartner.

I må meget gerne tage et kig på siden og komme med lidt ris og ros :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2010 - 18:52 #6
Det ser rigtig flot ud. Stille og rolige farver, der passer til den idyl, I vil beskrive.
Og de skrækkelige reklamer er nu langt længere nede på siden. Sådan skal det hellere være, og du er siden langt mere indbydende.

Hvis vi kigger på hjemmesidens titel, så er det først og fremmest ærgeligt, at I har fjernet firmaets logo. Det kan kun ses i bunden af siden.

"Hus i Thailand - bo i paradis" lyder godt og indbydende, men hvad betyder den næste sætning dog: "helt nye boliger fra: 460.000 dkr. hus i udlandet, bolig i udlandet, bo i Thailand"?
Det ligner en masse stikord, der slet ikke er henvendt til besøgeren. Er det skrevet dér med vilje?

Derudover vil jeg nævne, at selvom man kan påstå, at titlen siger meget i sig selv, så mangler siden en præsentationstekst. En intro, som kort og præcist fortæller besøgeren med det samme, hvad meningen med siden er; Hvad formålet er, og hvad det overhovedet er I laver.
Det er vigtigt.

  // Steeven
Avatar billede siranee Nybegynder
18. april 2010 - 20:33 #7
Jeg er helt med på dine ider :-)

Tak for at du tog dig tiden til at kigge på den :-)

Husk at meld dig ind i gruppen ;-)
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 14:17 #8
Jeg tror ikke, der kommer flere kommentarer foreløbig. Måske er det tid at lukke spørgsmålet...