Avatar billede Titan38 Praktikant
06. april 2010 - 13:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007

Ved besvarelse af nye emails kan jeg ikke få programet til at benytte min standard afsender automatisk.

Jeg har oprettet 4 brugerkonti og valgt den ene som standard, men der vælges alligevel tilfældigt i mellem alle 4.

Det er mærkeligt nok kun ved besvarelse af nye emails, det virker fint hvis jeg besvarer en ældre email.
Avatar billede giweo Juniormester
06. april 2010 - 15:40 #1
Det gør den ikke, den vælger som standard den konto som afsender, hvorpå mailen er modtaget - alt andet må du skifte manuelt
Avatar billede Titan38 Praktikant
06. april 2010 - 16:06 #2
Man skal blot sætte den til kun at modtage på standard, så er det også standard der kommer på svaret..TAK!
Avatar billede Titan38 Praktikant
06. april 2010 - 16:13 #3
Kan ikke give dig point, der kommer ikke nogen "Accepter dette svar" på dit indlæg!
Avatar billede giweo Juniormester
06. april 2010 - 16:57 #4
svar