Avatar billede alloedee Nybegynder
09. april 2010 - 12:48 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Bedste gratis video konverterings software

Hej der

Står og mangler et godt videokonverterings software, meget gerne gratis og til Mac. Det skal kunne konverterer MP4 til mov og/eller avi (DivX/XviD)

Jeg har prøvet en del (3-4 forskellige) af dem der dukker op på google når jeg søger der, men for det føste er de ikke gratis, og prøve versionerne ligge et vandmærker i filen, desuden virker de filer der kommer ud ikke i det program jeg skulle bruge dem i (AVmixer Pro)

Vær sød at hjælpe..Så er I søde..
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2010 - 14:10 #1
ved ikke noget om mac men hvad med det her

http://www.top5soft.com/mac/mp4-converter-for-mac.html

m.v.h
Avatar billede alloedee Nybegynder
09. april 2010 - 15:49 #2
Tror jeg har prøvet den, det er noget crap. Filen virker hvertfald ikke i AVMixer Pro
Avatar billede frem-ad Professor
09. april 2010 - 19:12 #3
Kender ikke det store til mac længere men til pc bruger jeg http://www.convertvobtoavi.com/
den er meget enkelt ved ikke lige om den er til mac.
Men ellers kan jeg huske fra et tidligere arbejde så fandtes
AutoGK også til mac og den til pc ved jeg var gratis (dengang men det er også ved at være nogle år siden.
Eller hvar der også en der hed Mac Video Converter den havde en gratis udgave men om den sætter spor for jeg kun prøvet den betate udgave.
Men ellers var der en Jason DVD Video (men om den har en gratis udgave eller om de funktioner er der kan jeg ikke huske)
Men ellers er der (den free udgave har hvis det du skal bruge)
http://www.aneesoft.com/win-free-video-converter.html

Håber der en af dem der kan bruges :-)
09. april 2010 - 20:16 #4
Set i anden forbindelse -> http://www.pcfreetime.com/ ???
Avatar billede frem-ad Professor
10. april 2010 - 08:57 #5
til karise_larry
Den mener jeg kun er til pc'er og ikke til mac
10. april 2010 - 09:06 #6
Sorry - det er jo kun i teksten at der er tale om MAC.

Burde måske være lagt i [MAC] kategorien...
Avatar billede alloedee Nybegynder
10. april 2010 - 19:19 #8
De holder ikke de konverterer der er på google up front

-Nødvendigvis  behøver det ikke være et mac software.....
Avatar billede frem-ad Professor
11. april 2010 - 09:52 #9
Hvad er det nøjagtig du vil hvor de forslået programmer ikke duer for her fungere de fint
Avatar billede alloedee Nybegynder
11. april 2010 - 10:34 #10
Jeg skal kunne åbne filerne i programmet AVMixer Pro
Avatar billede frem-ad Professor
11. april 2010 - 12:26 #11
Du kan prøve at kigge nærmere på dem her.:
ffmpegx  eller
Handbrake  eller

http://www.squared5.com/svideo/mpeg-streamclip-mac.html
den skulle vis nok være gratis og virke godt..

Tror.
Avatar billede frem-ad Professor
15. april 2010 - 08:23 #12
Har du fået kigget nærmere på det eks. med det sidste jeg skrev...
Avatar billede frem-ad Professor
20. april 2010 - 09:29 #13
Har du fundet ud af noget???
Avatar billede alloedee Nybegynder
20. april 2010 - 11:26 #14
Jeg prøvede ffmpegx, men kunne umildbart ikke få det til at virke, nu ligge landet dog at min strømforsyning til min computer er gået i stykker, så jeg kan ikke rigtig komme videre lige foreløbigt.
Avatar billede frem-ad Professor
20. april 2010 - 14:32 #15
Har tjekket lidt den sidste jeg nævnede skulle kunne klare det http://www.squared5.com/svideo/mpeg-streamclip-mac.html
Avatar billede alloedee Nybegynder
20. april 2010 - 15:42 #16
fedt, jeg tjekker det senere. Får en ny strømforsynning senere
Avatar billede frem-ad Professor
26. maj 2010 - 08:46 #17
Hvad blev det til???
Avatar billede alloedee Nybegynder
26. maj 2010 - 09:47 #18
Min mac er brændt sammen, så jeg kan sgu ikke lige gøre så meget foreløbigt