Avatar billede DitteLouisea Nybegynder
10. april 2010 - 21:43 Der er 3 kommentarer

Sort skærm ved isætning af HDMI-kabel - forsvinder når kablet fjernes

Jeg har brug for guidning (igen).

Jeg fik mit HDMI-kabel til at virke fint fra bærbar til fladskærm, og det har fungeret upåklageligt i 7 dage nu.

Pludselig idag, får jeg sort skærm når jeg tilslutter kablet, men straks jeg trækker det ud vender skærmbilledet tilbage.
  Min mand nægter at have pillet ved nogle indstilinger, men tror ham ikke.

Er der nogle der ved hvad jeg gør? Pc'en overfører jo bare sort skærm til tv'et når stikket er i. Er i lettere panik.
10. april 2010 - 23:45 #1
... og vi har brug for liiiiiiidt mere info:

Bærbar ?
Stationær ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede DitteLouisea Nybegynder
11. april 2010 - 10:29 #2
Bærbar (medion) med vista home premium til samsung fladskærm. jeg har et alm hdmi-stik som også passer ind i tv'et. Computeren skriver: jackstik er tilsluttet når jeg sætter det i, og bliver så sort.
11. april 2010 - 20:53 #3
Hmmm... andre i denne tråd ?