Avatar billede ngr Praktikant
12. april 2010 - 18:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Salg af pdf filer ved hjælp af PayPal

Skal lave en butik på hjemmeside, hvor man kan vælge mellem godt 100 pdf filer og købe nogle af dem via PayPal - og efter betalingen få filen tilsendt eller på anden måde få adgang til den.
Har været inde på PayPals hjemmeside for at se, om de har en løsning, men det er ikke lykkedes for mig at finde svar på mit spm. i alt det rod.
Nogen er har erfaring med at bruge PayPal til det?
På forhånd tak.
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
14. april 2010 - 18:52 #1
Altså hvis du er 100% på programmering osv..

Så kan jeg stærkt anbefale http://home.plimus.com/ecommerce/
Som både hoster og laver butik men det har jo en pris..

de tager et % sats beløb pr salg,
så det er gratis at oprette sig, osv, plus de kan hoste filer
man gerne vil sælge, der er video tutorials hvordan man
sætter sine produkter op..

og man kan via styles kører links fra sin side direkte til
produkter på plimus og sælge gennem dem..

De acceptere de fleste alm. betalings metoder.
Nok den bedste metode for folk som ikke vil ud at invistere
i en webshop løsning.

Martin.
Avatar billede ngr Praktikant
14. april 2010 - 22:55 #2
Tak for svaret. Har i mellemtiden fundet nedenstående. Kender du noget til dem?
https://cms.paypal.com/us/cgi-bin/?&cmd=_render-content&content_ID=developer/solutions_dgd