Avatar billede torbenso Nybegynder
13. april 2010 - 20:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2,0" LCD-skærm til Ixus 40

Hej alle

Synes jeg har kigget en del af internettet igennem, nogen som ved hvorhenne man man købe en løs 2,0" LCD-skærm til Ixus 40? og skruer til kameraet? Da mit kamera for nogle år siden havde været ude og sove i snehule, men tænkte det var synd at smide det ud hvis man kunne tage det med i byen uden der skete noget ved at det kom noget til ;)

Skriv gerne link på sider til steder hvor man kan købe sådanne reservedele kan købes så man selv lige kan reparere det. ;)

Tak på forhånd
Avatar billede jokerper Nybegynder
13. april 2010 - 20:33 #1
Avatar billede torbenso Nybegynder
13. april 2010 - 20:48 #2
Tak men hvor i DK kan man købe sådanne en skærm?
Avatar billede jokerper Nybegynder
13. april 2010 - 21:05 #3
Det kan man nok ikke, uden at skulle betale en fotoforretning for at skaffe varen hjem.

Men tyskland er jo ikke så langt væk.
Germany: Ruediger Maerz GmbH, +49 (0)40 731 40 77, can order via email to infohamburg |at| fotomaerz.de at a cost of 60 EUR (cash on delivery)
Avatar billede lowfire Nybegynder
13. april 2010 - 21:07 #4
Har en LCD til din Ixus 40, p/n CK9-1103-000, den koster kr.423 uden moms.
Avatar billede torbenso Nybegynder
10. november 2011 - 17:20 #5
Canons autoriserede forhandlere, udføre sådanne reperationer. Så må man bare overveje om det er billigere med et nyt Camera. Tak for alle indput.