Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
14. april 2010 - 09:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installering af fil

På en fælles hjemmeside/intranet for skolen har en ven lagt en fil ind, der hedder digitalsamfundstatistik.exe
Den downloader jeg så, men på min computer skriver den at det er en download fil - altså nu hedder filen digitalsamfundstatistik.download og under egenskaber hedder det en DOWNLOAD-file.
Jeg har forsøgt at åbne den i explorer, hvorefter den åbner den i word - hvor den selvfølgelig bare er en masse mærkelige tal.
Mit spørgsmål er så nu, hvordan får jeg den installeret?
Håber på hjælp! :)
Avatar billede lowfire Nybegynder
14. april 2010 - 10:54 #1
Omdøb til digitalsamfundstatistik.exe.
Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
14. april 2010 - 12:42 #2
Har forsøgt, det hjalp ikke, nu hedder den bare digitalsamfund.exe.download
Avatar billede lowfire Nybegynder
14. april 2010 - 12:58 #3
Men den skal hedde digitalsamfund.exe UDEN .download efter.
Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
14. april 2010 - 13:02 #4
Ja, men det kan jeg ikke få den til? :)
Avatar billede lowfire Nybegynder
14. april 2010 - 13:08 #5
Bruger du en download manager, hvis ja er den måske ikke hentet 100%.
Husk at du skal kunne se "efternavne" på din filer, *.doc, *.exe, *.sys, *.dll osv.

Hvis du ikke kan se dem skal det slås til i kontrolpanelet under "Mappeindstillinger".

Se her for mere:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Show-or-hide-file-name-extensions
Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
14. april 2010 - 13:23 #6
Jeg havde downloadet den i google chrome, downloadede den i explorer i stedet og det hjalp :)
Avatar billede lowfire Nybegynder
14. april 2010 - 21:53 #7
Super :-)