Avatar billede cygnet Praktikant
14. april 2010 - 14:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner søges

Vi lander masser af spændende opgaver i Cygnet og leder efter en webdesigner til at arbejde fuldtid i vores lille team af dygtige medarbejdere.

Erfaring med at lave design til e-handelsløsninger vil være optimalt.

Har du spørgsmål så skriv her eller til ks@cygnet.dk, ansøgninger sendes til info@cygnet.dk

Deadline : 1. maj.
Avatar billede np3designdk Nybegynder
15. april 2010 - 17:09 #1
Hej

Jeg må erkende, at jeg er bosiddende i Aalborg.
- Men kunne godt tænke mig at høre om I er interesseret i en freelance webdesigner ?

Jeg søger sommerferie job, så jeg kan få mere erfaring.
- her tænker jeg eventuelt i form af ferieafløser, afhængig af opgaverne selvfølgelig.

Jeg vil henvise til mit indlæg jeg lavede igår, for nærmere beskrivelse: http://www.eksperten.dk/spm/906995

Jeg ser frem til at høre fra jer, hvis I skulle være interesseret.

Med venlig hilsen
Nils
Avatar billede cygnet Praktikant
16. april 2010 - 09:58 #2
Hej Niels,

Vi søger en der kan arbejde fra vores kontor i København og gerne med lidt længere perspektiv. Så tror desværre ikke det er det helt rigtige match.

God job jagt.
Avatar billede -kenner- Nybegynder
28. april 2010 - 19:01 #3
Hej,

Jeg er webdesigner med kompetance indenfor HTML, CSS, Java Script, PHP & MySQL, Søgemaskineoptimering (SEO), Analytics, Konverteringsoptimering og meget andet.

Kontakt mig eller læs mere om mig som webdesigner  http://www.kennethdambo.dk og mine hjemmeside designs http://www.econstruction.dk .
Avatar billede cygnet Praktikant
03. juni 2011 - 11:08 #4
Lukker