Avatar billede allison Nybegynder
14. april 2010 - 19:28 Der er 1 kommentar

Lidt ala dropbox (file sync)

Hej Xperter

Jeg er lidt på udkig efter noget ligende dropbox.
Det skal bruges til en online liga vi adminstrerer, hvor vi skal opdaterer baner samt biler løbende i en sæson.
Der skal bare være en eller 2 administratorer som kan gøre det, andre brugere (et sted imellem 100-200) skal så bare installere programmet så selve spil installationen bliver opdateret når vi smider filer ind (som sagt lidt ala dropbox)
Nogle har det i c:\games\rfactor andre har det i c:\program files\rfactor osv osv.

Har søgt og søgt - men intet nærmer sig dropbox - og deres support svarer ikke på spørgsmålet?!?

Nogen der har en ide?
Avatar billede chalde Seniormester
14. april 2010 - 20:05 #1
Nok ikke den mest optimale løsning til det ønskede, men et forslag.

www.mesh.com
Kræver blot en live-account.
Gør admins til owner eller contributor og brugerne til readers.
Det de skal gøre er at installere meshklienten og vælg hvilken mappe der skal synces.
Med fordel kan submappen vælges så det kun er den der holdes opdateret da der er en begrænsning på 5gb.