Avatar billede alessandro Nybegynder
16. april 2010 - 10:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

indsætte faste sætninger/dele i et brev

Hej alle,

jeg skriver tit tilbud som minder meget om hinanden og til dette kunne jeg godt bruge en funktion, hvor jeg eventuelt kan tilføje nogle gemte sætninger og lignende når jeg får brug for dem løbende når jeg skriver et tilbudsbrev. Jeg sidder med Word2007 og kan BARE ikke finde den funktion. Er det noget med "hurtige dele" eller sådan noget?

Nogen der har et godt tip?
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
16. april 2010 - 10:30 #1
Marker din tekst, på fanen Indsæt - Hurtige dele - Gem markeringen i galleriet over hurtige dele.

hvis du fx. kalder den for "test" og du så inde i word skriver test efterfulgt af F3 så vil alt din tekst blive indsat.
Avatar billede alessandro Nybegynder
16. april 2010 - 11:03 #2
Super fedt, det funger! Takker
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
16. april 2010 - 11:03 #3
så er der et svar her :-)