Avatar billede andersen_1606 Nybegynder
16. april 2010 - 13:31 Der er 4 kommentarer

Kopiere kontaktperson fra telefon til telefon

Hvordan kopierer jeg automatisk kontaktpersoner fra en telefon til en anden telefon?

Baggrund - min HTC Diamon er udskiftet med en HTC Legend, og SIM-kortet flyttes blot over.ZYB.COM ikke er åben mere, så leder jeg efter en tilsvarende serivce.

De kontaktpersoner, som ikke er på SIM-kortet, skal dermed flyttes over.

På forhånd tak.
Avatar billede kasperorso Juniormester
16. april 2010 - 15:10 #1
du kan lægge alle dine kontakter ned på dit simkort :). og når du tager dit simkort i den nye mobil, kan du flytte dem til telefon, hvis det er ønsket.
Avatar billede andersen_1606 Nybegynder
16. april 2010 - 15:48 #2
Tak for dit input - der er blot den lille "hage" ved den løsning, at SIM kortet pr. kontaktperson ikke indeholder samme data, som dem, der ligger pr. kontaktpersonen i telefonen. (jeg har væsentlig mere data pr. kontaktperson i telefonen end på simkort).

Og derfor mister jeg således noget information, hvilket jeg ikke er interesseret i. Og da jeg ikke "blot" kan tage min Legend og synkronisere med outlook, så kan jeg heller ikke bruge den "genvej".

Dit input vil jeg anse som en løsning, dog håber jeg på, at der findes andre mere attraktive løsninger, så jeg ikke mister data.
Avatar billede kasperorso Juniormester
16. april 2010 - 16:08 #3
du kan lave en backup på pc'en.
Avatar billede kasperorso Juniormester
16. april 2010 - 17:12 #4
altså backup af mobilen på pc'en.