Avatar billede wiking Nybegynder
17. april 2010 - 13:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook 2007 hotmail connector

Hejsa folkens.
Det er længe siden jeg sidst har været her forbi, men har lidt af en drillende Outlook hos en jeg kender.

Outlook virker fint, og kan fint forbinde til Hotmail via. connectoren. Men hver eneste gang den forbinder, spørger den efter koden. Også selv om at man vælger at koden skal gemmes.

Ja, det er spørgsmålet:
Nogle der har oplevet det og løst det?
Tidligere kørte vi en Outlook 2003, den havde samme problem!

/Wiking
Avatar billede wiking Nybegynder
17. april 2010 - 15:09 #1
Ny info.
Hun har 2 computere, de gør begge det samme.
Men det er lidt anderledes.

Outlook åbnes, den siger kan ikke signe in.
Her efter åbnes en hjemmeside, og her efter virker sign in!

Hun bruger ikke stofanet eller lignende der kræver logon for at komme på nettet.
Avatar billede wiking Nybegynder
02. maj 2010 - 11:22 #2
Har selv fundet en løsning!