Avatar billede zTopperz Nybegynder
17. april 2010 - 16:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

En special counter..?

Er det muligt at lave en counter/tæller som tæller hvor mange IPs der har været på siden..
Plus at der skal være en anden form af koden som ikke tæller op, men kun viser antalet?

Forklaring..
Jeg har en test..
Hvor jeg vil have den til at tælle hvor mange der svarer rigtigt og hvor mange der svarer forkert..
Og på forsiden skal den sige hvor mange der svarede hvad, uden at tælleren går op der..

Nogle der har nogle idéer`?
Avatar billede olebole Juniormester
18. april 2010 - 20:43 #1
<ole>

Det er et spørgsmål til en serverside kategori. Lav selv et svar her og accepter det. Derefter åbner du spørgsmålet under Php, ASP, eller hvad du nu bruger  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede zTopperz Nybegynder
19. april 2010 - 17:51 #2
Okay tak.
Vil gøre dette olebole.